takde tajuk boleh kan :/


.


ocayy aku sedih :( fez ckp nk pgy skolah skudai blek , then ckp tk jdi . sorg nk amek bju khwin makcik , sorg harok dgn wyang dy tuu . ocayy fine klau tk nk prgy , aku just saket aty jeah dgn korgg sbb korgg ckp nk then tk jdi . jtohkan semangat aku jeah :(   korgg tak rase rindu kea dkt skolah skudai mcm yg aku rasa ? korgg tkde perasaan kea ? but , i do ocayy :( aku sdih sgtt . psl bnde kcik mcm nie pun aku rse nk nanges kn ? peluang cume kali nie jeah nk dtg skolah skudai . nati tak tahu ad ap lgy kt skolah skudai . time kite dpt peluang ponteng skolah kite , korg tak nak kn . korgg mmg tak sayang aku :( aku cuma nk dtg skaly nie jeah , tuu pun korgg tak boleh teman . sokeyy lah :'(
*ini kea yang dinamakan sahabat ? :) </3

Thank You SUNSHINE :'>

♥ ALL RIGHT RESERVED BY OGY PURPLELISH ♥